خدمات گرافیک جویا وب

با طراحی عناصر گرافیکی زیبا و حرفه ای بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت و سوشال خود مسحور کنید

خدمات گرافیک جویا وب

همان طور که میدانید اولین چیزی که در یک وب سایت به چشم میخورد و باعث ماندگاری مشتری در وب سایت میشود طراحی خوب سایت است

با طراحی عناصر گرافیکی جذاب و حرفه ای بازدید کنندگان و مشتریان وب سایت و سوشیال مدیا خود را مسحور کنید

طراحی عناصر گرافیکی برای سایت

یک وب سایت زمانی تکمیل می‌شود که دارای کد های بهینه باشد، از محتوای عالی برخوردار باشد و هم در لایه گرافیکی از ترکیب رنگ و عناصر زیبا استفاده شود چرا که رسانه های اینترنتی راهی جز ارتباط بصری با کابران خود ندارند، با توجه به این امر نیاز روز افزون مدیران کسب‌ و کار‌‌‌ها به خدمات گرافیکی زیبا و مطابق جدید ترین متد های طراحی احساس میشود ، جویا وب جهت زیباتر کردن وب سایت شما، همیار شماست.

طراحی لوگو

اولین عنصری که در وب سایت ها و در شبکه های اجتماعی به آن توجه بسیاری میشود، لوگو شماست. اگر لوگو شما از ظاهر خوبی برخوردار باشد قطعا مشتری به شما اعتماد بیشتری میکند و بلعکس آن اگر لوگو شما از طراحی خوبی برخوردار نباشد مشتری با وب سایت شما نمیتواند ارتباط برقرار کند، و این باعث میشود که مشتریان شما در گذر زمان کمتر شود.بخش خدمات گرافیک سایت و طراحی بنر جویا وب آماده است که به شما برای داشتن یک لوگو زیبا کمک کند.

طراحی صفحه فرود (Landing Page) و ایمیل مارکتینگ

برای اطلاع مشتریان از جدید‌ترین تخفیف ها و خدمات کسب و کار خود، بهترین روش، استفاده از ایمیل مارکتینگ و صفحات فرود میباشد،اما علاوه بر محتوای کوتاه و قدرتمند، بخش بزرگی از بازدهی این دو شیوه، بستگی طراحی گرافیکی دارد تا بازدید کنندگان تمایل مشاهده و پیگیری آن را داشته باشند .خدمات گرافیک سایت و طراحی بنر جویا وب آماده است شما را در جهت معرفی خدمات خود به مشتریان یاری کند .

طراحی سایت حرفه ای در اصفهان

طراحی رابط کاربری اختصاصی

من به شما خواهم گفت که باید چه کاری انجام دهیم. عناصر زیادی در صفحه وجود دارند که هر کدام برای تحقق هدف هایی به صفحه اضافه شده اند. اگر میخواهید که رابط کاربری مناسب و همچنین اختصاصی داشته باشید. میتوانید از خدمات طراحی وب سایت اختصاصی جویا وب استفاده کنید.

طراحی گرافیک اختصاصی برای وب سایت

وب سایت های اختصاصی با توجه به نیاز و کسب و کار شما از صفر شروع به طراحی میشود. بعد از طراحی گرافیک وب سایت، طراح سایت با استفاده از ابزارهایی وب سایت شما را طراحی میکند. شما میتوانید هرگونه ایرادی را در مرحله طراحی گرافیک وب سایت گرفته تا طراح آن را تصحیح کند. حالا شاید بپرسید که چجوری میشه یک وب سایت اختصاصی داشت، شما برای داشتن یک وب سایت اختصاصی فقط کافی است که روی دکمه پایین کلیک کنید:)